الهم عجل لولیک الفرج
الهم عجل لولیک الفرج
الهم عجل لولیک الفرج
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, توسط علی |

ماسون ها در جام جهاني خوش درخشيدند

در جام جهاني 2010 که در آفريقاي جنوبي برگزار شد نماد هاي زيادي به چشم مي خورد که سايت محاکمه به بررسي و نمايش دادن آنها پرداخته است . حتي با خوشبينانه ترين حالت و  مسامحه فراوان شايد بتوان همه اينها را اتفاقي دانست اما در باره عبارت "Jabulani" که در زير آرم آديداس نقش بسته چه توضيحي ...

حتي با خوشبينانه ترين حالت و  مسامحه فراوان شايد بتوان همه اينها را اتفاقي دانست اما در باره عبارت "Jabulani" که در زير آرم آديداس نقش بسته چه توضيحي مي توان داد؟ در حالي که اين واژه بسيار بسيار به عبارت "Jahbulon" که نام خداي  شيطاني ماسونهاست شباهت دارد. گفتني است ماسونها در درجات بالاي سازمان و همچنين شبکه ايلوميناتي موجودي به نام Jahbulon که تلفظ فارسي آن "يه بال آن" مي شود را مي پرستند.

محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف بشريت - mohakeme.com



اگر در طرحهاي مثلثي  منقوش بر روي توپ اين بازي ها که حرف و حديث زيادي نيز در باره آن بوجود آمد اندکي دقت بفرماييد متوجه خواهيد شد که روي بدنه توپ سه هرم آيروديناميک طراحي شده که در کنار هر ضلع آن يازده مثلث يا هرم کوچکتر قرار دارد که مجموعا در اطراف هر مثلث بزرگ ۳۳ مثلث يا هرم کوچک جاي ميگيرد.که اشاره به دو عدد فوق مقدس ماسونها يعني يازده و سي وسه دارد!(اعداد نه ، يازده ،سيزده و سي وسه اعداد مقدس ماسونها هستند و در اين ميان ۱۱ از اهميت ويژه اي برخوردار است).

براي طراحي اين توپ از يازده رنگ استفاده شده  و همانطور که مستحضر هستيد خود آرم شرکت آديداس از جمله آرمهاي ماسوني معروف به شمار مي رود.

لذا حرف و حديثهايي که در باره توپ بوجود آمد تنها وسيله اي براي متمرکز کردن توجهات بر روي توپ اين بازي ها بود که در پس پرده تفکرات و اهداف شوم و شيطاني گردانندگان ماسون فيفا را در خود  نهان کرده بود!

jabulani

محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف بشريت - mohakeme.com

شايد بگوييد اين موارد اتفاقي است اما وقتي به اين نکته دقت کنيم که بازي ها در روز ۱۱ ژوئن آغاز و دقيقا ۱۱ ژولاي پايان مي يابد (ماههاي ششم و هفتم ميلادي که جمعشان ۱۳ مي شود)ماجرا اندکي مشکوکتر مي شود!

حتي با خوشبينانه ترين حالت و  مسامحه فراوان شايد بتوان همه اينها را اتفاقي دانست اما در باره عبارت "Jabulani" که در زير آرم آديداس نقش بسته چه توضيحي مي توان داد؟

در حالي که اين واژه بسيار بسيار به عبارت "Jahbulon" که نام خداي  شيطاني ماسونهاست شباهت دارد!!!

گفتني است ماسونها در درجات بالاي سازمان و همچنين شبکه ايلوميناتي موجودي به نام Jahbulon که تلفظ فارسي آن "يه بال آن" مي شود را مي پرستند.

که ترکيبي از سه خدا يعني "يهوه" (خداي يهوديان) ، "بعل"(خداي باستاني بين النهرين) و  "آن"(همان اوسيريس خداي مردگان در مصر باستان) است. در واقع يهوديان سامري نسب(نه موحدان معتقد به تورات حقيقي) که در دو منطقه مصر و بين النهرين زندگي کرده بودن اين خدايان پاگانيستي را وارد در دين جديد خود نمودند و با اين تحريف بزرگ ، خدايي ترکيبي ساختند و فراماسونري نيز که بي شک فرزند نامشروع يهوديت صهيونيزم است  آنرا به ارث برده است!
 
 

محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف بشريت - mohakeme.com


شايان ذکر است فيفا اعلام نمود عبارت "Jabulani" نام يک از ۱۱ زبان زنده در افريقاي جنوبي است (باز هم ۱۱) و در توضيحي ديگر آن را واژه اي از زبان Zulu دانست که به معناي " شادي کردن "است!

آيا واقعا توپ جام جهاني جاي درج کلمه اي از يکي از ۱۱  زبان آفريقاي جنوبي است ؟

  محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف بشريت - mohakeme.com

بر روي توپ اين بازي ها طرح جام جهاني ۲۰۱۲ نيز نقش بسته است (تصوير فوق).

اگر خوب به آن توجه فرماييد در گوشه بالا سمت راست آن شاهد سر پرنده اي هستيد که بدون هيچ توجيهي در اين لوگو جاي گرفته است!!

 محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف بشريت - mohakeme.com

در واقع اين پرنده نماد "هروس" خداي شيطاني و اسطوره اي ماسونهاست(فرزند ايزيس و اوزيريس) که اورا با حضرت مسيح برابر مي دانند و حتي بي شرمانه مسيح را الگوي خود ساخته يهوديان از هروس تلقي مي کنند و پيا مبري ايشان را زير سوال برده و اين نبي الهي را دروغ گو ميدانند!

 محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف بشريت - mohakeme.com


گفتني است در ميان ورزشگاههاي کشور افريقاي جنوبي که براي جام ۲۰۱۰ ساخته شدند  ورزشگاهي شبيه به "چشم" نيز وجود دارد و نکته جالبتر اينکه نام آن"MOSES" يا همان "موسي" است.

(تصوير Moses Mabhida Stadium را در زير ميبينيد)

 محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف بشريت - mohakeme.com

اين همه اصرار بر خدايان پاگانيستي و الحادي و اشاره به آنها به هر طريق و در هر کجاي ممکن از سوي ماسونها با چه هدفي صورت مي گيرد؟

مگر نه اينکه هرگاه ماسونها در جايي نمادگرايي نمودند بلا فاصله فتنه اي بزرگ را در ادامه طراحي و اجرا نمودند ؟ ما بايد در جام جهاني ، يا پس از آن منتظر چه با شيم؟

به اميد ظهور مولي و سرورمان حضرت ولي عصر (عج الله تعالي فرجه الشريف)که صد البته نزديک است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.